marek-matejovsky.cz - Zelené potraviny Green Ways

02.08.2013 22:15

Zelené potraviny GW

Aj medzi našimi športovcami sú jedáci zelených potravín, ako si môžete prečítať na webe Marka Matějovského.

"Zelené potraviny som začal užívať začiatkom roka 2011. Necítil som sa totiž vôbec dobre. Bol som celkovo veľmi unavený, mal som bolesti hlavy, svalov, atď. Preto som na odporúčanie trénera Martina Haška navštívil pani Mudr Miroslavovi Plchová, ktorá sa stará o vrcholových športovcov. Bolo mi urobené vyšetrenie srdca (Varcor) a vyšetrenie krvi (Hemoscan). V krvi mi bola zistená väčšia koncentrácia parazitov ako je normálne, a preto mi bola nasadená špeciálna protiparazitální kôra a následne zelené potraviny od Green Ways. zelené potraviny od tej doby užívam pravidelne a cítim sa veľmi dobre. Hlavne regenerácie po záťaži je rýchlejší, čo je pre mňa veľmi dôležité. Zelené potraviny môžem teda odporučiť nielen všetkým športovcom, ale aj ostatným ľuďom, ktorí majú zdravotné problémy rôzneho typu. "